SEMANA 12
C.Sociais:
– Repasa a unidade, páx67.
SEMANA 11
C.Sociais:
– Lee (varias veces) “ A conservación do medio ambiente” pp 64-65.
-Responde:
1.Que son os recursos naturais?
2.Tipos de recursos naturais. Explica e pon exemplos.
3.Que causa problemas no medio ambiente?
4.Consellos para un consumo responsable.
-Exercicio 19 páx 65.
SEMANA 10
C.Sociais:
– Lee (varias veces) “ As paisaxes de España” pp 62- 63.
-Haz tu esquema de las “ Tipos de paisaxes españolas”, con sus características principales.
-Repasa o tema.
SEMANA 9
C. Sociais:
1.-Le (varias veces) “A formación das paisaxes” páx 60-61.
2.-Responde:
2.1.Que elementos definen as paisaxes?
2.2.Que é o solo?
2.3.Que é o humus?
2.4.Fases da formación do solo.
2.5.Tipos de solos e as súas características.
SEMANA 8
C. Sociais:
1.-Le (varias veces) “Os ríos de España” páx 58-59.
2.-Fai un esquema dos ríos de España, según a vertente na que desemboquen.
3.-Debuxa un mapa de España e sitúa os principais ríos españoles, poñendo nunha cor distinta os ríos de cada vertente.
4.-Entra na páxina web: Mapas interactivos flash-Enrique Alonso. Para jugar y aprender.
SEMANA 7
C.Sociais:
– Lee (varias veces) “ O relevo de España” pp 56-57.
-Haz tu esquema de las “ Unidades do relevo Español”.
-Dibuja un mapa de España y sitúa las unidades de relieve.
*Puedes entrar en la página de: Mapas interactivos flash-Enrique Alonso Para jugar y aprender.
SEMANA 6
C.Naturais:
1- Lee (varias veces) “As máquinas”pp92-93 ; “A panca” pp94-95.
2. -Responde: que é una máquina?
3- Completa o cadro adxunto (no classroom)
4- Debuxa una panca e sinala os seus elementos.
5- Pon un exemplo de cada tipo de panca.
6- Repasa a unidade.
SEMANA 5
Ciencias Naturais:
-Repasa tu esquema”Substancias puras e mesturas” e “Separamos as mesturas”.
– Lee (varias veces) “os cambios na materia” ,pp90 e 91.
-Realiza tu esquema ou mapa conceptual despois de ler e reflexionar, pp90 e 91.
-Escribe 3 exemplos de cada cambio físico e de cada cambio químico.
-Fai a tarefa final: Segredos evaporados , pp99.
SEMANA 4
Ciencias Naturais:
– Lee (varias veces) “substancias puras e mesturas” e “separamos as mesturas” ,pp 88 y89.
-Realiza tu esquema o mapa conceptual después de haber leído y reflexionado, pp 88y89.
-Escribe 3 ejemplos de cada tipo de mestura. -Haz el ejercicio de “Experimenta” , pp 89.
Podéis mandar el trabajo a la siguiente dirección : maria4primaria.safa@gmail.com