Intelixencias multiples

Intelixencias múltiples

Na Educación Infantil do noso Centro, traballamos coa teoría  das intelixencias múltiples de Howard Gardner.

Tendo en conta esta teoría  planificamos actividades moi diferentes  dirixidas a desenvolver todas as intelixencias cara alcanzar uns obxectivos de aprendizaxe moi conccretos.

Hai que diversificar  o tipo de actividades que se realizan na aula (non insistir sò en actividades linguísticas ou matemáticas) para achegar o obxectivo de aprendizaxe aos nenos por diferentes vías.

Para que todos os nenos desenvolvan cada unha das intelixencias hai que ter en conta as súas características:

  1. Intelixencia lóxico-matemática: relacionada co gusto polas adiviñas, experimentos, clasificación de elementos….
  2. Intelixencia musical: relacionada co gusto por xogar con cancións, descubrir o ritmo corporal etc.
  3. Intelixencia lingüístico- verbal: relacionada co gusto por ler, escribir e falar.
  4. Intelixencia visual- espacial: Garda relación  co gusto polas imaxes: debuxar, mirar contos ,pinturas…
  5. Intelixencia corporal_ cinestésica: rlacionada co gusto por correr, saltar, xogos de movemento, deporte, mímica e linguaxe corporal.
  6. intelixencia interpersoal:relacionada co gusto por xogos individuais, pensar e reflexionar.
  7. Intelixencia naturalista: relacionada co gusto polos xogos ao aire libre, a observación, explorar, investigar